Koss logo

 

 

 

 

Koss support

 

Har du en Koss Porta Pro med fejl eller mangler?

Klik her for at annoncere på din Porta Pro.

Garantien gælder for den oprindelige køber af produktet.
For at garantien skal være gældende skal den originale købskvittering fremlægges.
Hovedtelefonen skal fortrinsvis indleveres i den forretning hvor den er købt.

Garantien gælder kun for privatpersoner.

Tura Scandinavia AB tilbyder garanti på Koss hovedtelefoner som er solgt gennem vore godkendte forhandlere.


Garantien dækker:
• Udbedring af fejl som opstår ved normal brug af produktet i hele produktets levetid

Garantien dækker ikke:
• Fragt til/fra værksted
• Udbedring af fejl som er opstået ved unormal brug.

Herunder typiske fejl som:
o Knækket bøjle
o Ødelagt ledning
o Fjernelse af fremmedlegemer fra elementer
(for eksempel fjernelse af hår)
o Udskiftning af ørepuder
o Sprængte elementer

REKLAMATIONER I HENHOLD TIL FORBRUGERKØBELOVEN

Ved fejl og mangler som falder ind som reklamation under forbrugerkøbeloven vil
Tura Scandinavia AB dække fragtomkostninger. Tura Scandinavia AB vil i
henhold til forbrugerkøbeloven afgøre hvilken type hjælp der skal anvendes.


Ved alle reklamationer SKAL original kvittering følge varen.

Tura Scandinavia AB forbeholder sig retten til at ændre disse betingelser uden varsel.

Birkerød, oktober 2016
Tura Scandinavia AB